Absolventka Střední pedagogické školy v Krnově.
Osvědčení:
- Montessori pedagogika – oblast Mateřský jazyk a Montessori filosofie
- Montessori pedagogika – oblast Zlomky a Montessori filosofie
- Informativní kurz Montessori MŠ a ZŠ v Praze
- Montessori pedagogika – oblast Aritmetika a Montessori filosofie
- Montessori pedagogika – oblast Geometrie a Montessori filosofie
- Montessori pedagogika – Aktivity každodenního života, smyslový materiál a Montessori filosofie
- Montessori pedagogika – Kosmická výchova – botanika a zoologie a Montessori filosofie
- Montessori pedagogika – Kosmická výchova – zeměpis a Montessori filosofie
- Respektovat a být respektován
- Supervizní doškolení zdravotníků – Zásady první pomoci
- Metoda ONE BRAIN a praktické ukázky
- Odstraňování grafomotorických obtíží u dětí předškolního věku
- Náprava grafomotorických obtíží
- Pedagogické dovednosti v Rámcovém vzdělávacím programu předškolní výchovy
- Připravenost pro školu a negativní dopady předčasného zaškolení – Připravenost pro počáteční výuku čtení a psaní
- Problémové dítě v MŠ – Prevence sociálně patologických jevů
- Proč má stále více dětí potíže s učením a chováním a co s tím?
- Hodnocení dítěte, žáka jako klíčová dovednost pedagoga
- Kotrmelce a klasika
- Cvičení s overbally
- Hrajeme si s písničkou
- Aby se lépe dorozuměly
- Řemesla v ekologické výchově
- „Co by chtělo naše tělo“ – Jak využívat práci s tělem jako motivačního, zklidňujícího, preventivního a výkonného prostředku
- Hlasový výcvik volnými metodami
- Hudební výchova tradičně a netradičně
- Hudba a výtvarná výchova
- Výtvarné tvoření – Kouzlo koláží
- Jak pracovat s tvořivou dramatikou
- Hudební činnosti a muzikoterapie s dětmi
- Jazykový kurz angličtiny pro začátečníky
- Jazykový a metodický kurz cizího jazyka – angličtina
- Aktivity pro nejmenší studentíky angličtiny
Pracovala jsem 6 let také jako učitelka na Základní škole, kde jsem měla možnost učit 1.,2.,3. třídu. Zkušenosti s výukou v 1. třídě mi velmi pomohly a ukázaly cestu, jak důležité je společné tvoření pravidel, naslouchání a respektování se navzájem, při přípravě dětí na vstup do ZŠ.